پوز بیسیم در اراک

پوز بیسیم در اراک

در این پست در مورد ویژگی های دستگاه کارتخوان و 5 قابلیت مهم و ضروری آن ها را با هم بررسی می کنیم، این ویژگی ها از مهمترین ویژگی ها هستن که قبل از خرید باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

در واقع اگر این پنج ویژگی را در یک دستگاه کارتخوان مشاهده کردید که مقدار خوبی دارند، حتما حتما آن دستگاه پوز را تهیه کنید.

اولین ویژگی که به آن میپردازیم :

سرعت تراکنش پوز بیسیم در اراک

یکی از مهمترین عوامل در خرید و فروش دستگاه های کارتخوان سرعت تراکنش آن می باشد.

زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه کارتخوان می باشد و باعث کاهش ازدحام در محل کسب شما و تجربه خرید با سرعت و کیفیت مشتری می شود که مستقیماً در فروش های بعدی شما از آن مشتری که تجربه خوبی داشته است می شود

سرعت تراکنش هر دستگاه کارتخوان در مدل های مختلف با هم متفاوت است و این ویژگی به عوامل متعددی بستگی دارد و صرفاً فقط به عددی که شرکت تولید کننده دردفترچه درج نموده است دقت نکنید. سرعت تراکنش دستگاه ها با توجه به تولید و طراحی و برنامه نویسی هایی که بر روی آن انجام شده است متغیر هستند

عواملی مثل :

اوپراتور انتخاب شده برای دستگاه کارتخوان

مکان کسب شما از جهت آنتن هی

زمان های مختلف هنگام خرید

اوپراتوری که شما انتخاب کرده اید تا دستگاه کارتخوان با آن فعالیت داشته باشد، امکان دارد طراحی و برنامه نویسی دستگاه با آن عملکرد خوبی نداشته باشد، معدود دستگاه هایی هستند که اینطور هستند اما اکثر دستگاه ها بعلت بروزرسانی های جدید دیگر این ویژگی را ندارند.

اینجا را هم بخوانید  فروش کارتخوان ثابت در اراک

 

مدت زمان نگهداری شارژ

همانطور که از نام این ویژگی همه چیز پیدا است ، فکر میکنیم از اهمیت آن نیز با خبر هستید اما در این مجله قرار است ما وارد جزئیات شویم ، پس باهم آن را بررسی میکنیم.

ویژگی مدت زمان نگهداری شارژ در دستگاه های کارتخوان مانند سایر لوازم الکترونیکی مثل : موبایل ، تلفن های بی سیم ، پاور بانک ها و …

یعنی مثل سایر ویژگی ها باید به مقدار کارکرد خود توجه کنید.

بازه مقدار این ویژگی در بین دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت متفاوت است و معمولا بین 8 تا 48 ساعت یا 24 تا 72 ساعت میتواند باشد

بعنوان مثال:

فروشگاهی را در نظر بگیرید که پیک آن بطور مداوم در حال رفت و آمد است و تراکنش های بسیاری را تا ساعت 22 شب انجام میدهد بطور واضح باید دستگاهی را داشته باشند که مدت زمان نگهداری شارژ بالایی داشته باشد.

اما نقطه مقابل آن دست فروشی را در نظر بگیرید که ساعت کاری آن از غروب و تا ساعت 22 ادامه دارد و تنها ساعاتی را مشغول به تراکنش است.

در این صورت نیازی به هزینه اضافی برای خرید دستگاهی که مدت زمان بیشتری شارژ نگهداری کند ندارد.

بعد از جمع بندی در مورد این ویژگی ، سراغ ویژگی سوم میرویم:

حافظه داخلی

مقدار این ویژگی را با عبارت مگابایت توصیف میکنند و این ویژگی هم مانند تلفن های همراه بسیار مهم است.

به احتمال زیاد با مشکل کمبود حافظه در گوشی تلفن همراه مواجه شده اید ، این مشکل ممکن است در دستگاه های کارتخوان ثابت و سیار نیز وجود داشته باشد.

اینجا را هم بخوانید  فروش دستگاه کش لس در اراک

اما در دستگاه های کارتخوان به این صورت است که شما هر تراکنشی را که انجام میدهید این حافظه بصورت کَش (cach) ذخیره میشود.

اما نگران نباشید این مقدار بسیار نا چیز است و بعد از هر بار خاموش و روشن کردن دستگاه حافظه تخلیه می شود.

نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که هر چه مقدار این ویژگی بیشتر باشد ، رابطه مستقیمی با سرعت تراکنش دارد.

گارانتی و پشتیبانی پوز بیسیم در اراک

از دیگر عوامل مهم در انتخاب دستگاه کارتخوان شما باید باید گارانتی و پشتیبانی آن باشد،اهمیت این موضوع را در زمان بروز مشکل بیشتر درک خواهیم کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *