دستگاه کش‌لس WK100

دستگاه کش‌لس WK100

 

کشلس – غیر نقدی – CASHLESS WK100

خودپرداز غیر نقدی (CASHLESS) _ پایانه های غیر نقدی یکی از محبوب ترین تجهیزات تبادلات مالی در جهان می باشد. بطوریکه بسیاری از بانک ها و موسسه های مالی, ادارات, صندوق های قرض الحسنه, مطب ها, آزمایشگاه ها و همچنین فروشگاه ها از آن در جهت رفع نیازهایشان استفاده میکنند.

خودپرداز غیر نقدی – CASHLESS WK100

خودپرداز غیر نقدی یا Cashless ATM تمامی خدمات دستگاه ‎های خودپرداز را به استثناء برداشت وجه نقد به کاربران ارائه می‎‌نماید. این دستگاه بسیار کم حجم نسبت به خودپردازهای نقدی میباشد و با توجه به حجم کم از محبوب ترین تجهیزات پرداخت در میان متقاضیان خودپرداز است. از قابلیت های این خودپرداز غیر نقدی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت های دستگاه کش‌لس WK100:

انتقال کارت به کارت
انتقال به شبا یا حساب
مانده گیری از حساب
خرید شارژ
پرداخت قبوض

880.000.000 ریال

 

دستگاه کشلس یا دستگاه‌ خودپرداز غیر نقدی، با نام مستعار، دستگاه‌ اسکریپ یا‌ Point of Banking (POB)، جایگزینی برای دستگاه‌های ATM سنتی است. دستگاه کش لس هیچ پول نقدی در خود نگه نمی دارد، اما عملکرد آن همانند دستگاه ATM می باشد.

برای استفاده از دستگاه خودپرداز غیر نقدی، مشتری کارت خود را از طریق ریدر عبور می دهد، پین خود را وارد می کند، مقدار پولی که باید برداشت شود را انتخاب می کند و رسید حاصل از تراکنش خود را به صندوقدار می دهد.

دستگاه کشلس، برای انجام کلیه تراکنش های بانکی به جز دریافت وجه نقد استفاده می شود. این دستگاه به مشتریان امکان می‌دهد کالاها و خدماتی را با کارت نقدی خریداری کنند. مشابه نحوه برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز. دستگاه های خودپرداز غیر نقدی باعث آسان تر و سریع تر شدن فرآیند خرید می شوند. کاربر فقط کارت را سوایپ می کند، پین را وارد می کند و سپس تراکنش را تایید می کند. وجه نقد مستقیماً در سه روز کاری به عنوان تراکنش نقدی به حساب بانکی فروشنده واریز می شود. این دستگاه که به عنوان ماشین خودپرداز خرده فروشی غیر نقدی شناخته می شود، تمام خدمات خودپرداز را به جز برداشت وجه نقد ارائه می دهد.

اینجا را هم بخوانید  دستگاه کش لس M401

یکی از قابلیت های جالب دستگاه کسلش برای قرض الحسنه ها ، این است که میتوانند با متصل کردن آن به نرم افزار حسابداری قرض الحسنه خود ، این قابلیت را به کاربر بدهند که بتواند از طریق آن عملیات های قرض الحسنه اعمم از پرداخت اقساط ، مشاهده موجودی و.. را انجام دهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *