فروش کارتخوان در اراک

فروش کارتخوان در اراک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیار زیادی در سیستم های پرداخت بانکی صورت گرفته است. انواع کارت خوان ها با امکانات متفاوت در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به شرایط خودتان، کارت خوان مورد نظر را انتخاب نمایید.

کارت خوان ها نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و به صورت ثابت و سیار در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارند. مشاهده می کنیم که فروش آنلاین کارتخوان سیار رونق بسیار زیادی یافته و بسیاری از شرکت های خصوصی در سایت های خودشان اقدام به تبلیغ و فروش آنلاین کارتخوان سیار می نمایند.

کارت خوان های ثابت فقط در محل مورد نظر قابل استفاده می باشند، در حالی که کارت خوان های سیار در محیط های مختلف قابل مصرف است. در هنگام خرید دستگاه کارت خوان باید به برخی موارد و نکات مهم توجه ویژه ای داشته باشید.

68 درصد از مشاغل از دستگاه های کارتخوان استفاده می نمایند و روزانه تراکنش های بسیاری توسط این دستگاه ها صورت می گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن سبک جدید زندگی و تغییرات حاصل شده در سیستم بانکی و مالی جهانی، دستگاه های کارت خوان پا به عرصه گذاشته و بسیاری از افراد دیگر از وجه نقد استفاده نمی نمایند و بسیاری از معاملات تجاری بزرگ نیز با استفاده از کارت های بانکی و کارت خوان صورت می گیرد.

از مزایای اصلی استفاده از دستگاه های کارت خوان می توانیم به ارائه صورت حساب، فهرست تراکنش ها، حسابداری راحت تر و گزارش نویسی میزان تراکنش ها و موارد بسیار دیگری اشاره کنیم. امروزه بسیاری از کشورها از دستگاه های کارت خوان استفاده می نمایند.

اینجا را هم بخوانید  پوز بیسیم در اراک

بر اساس تحقیقات شکل گرفته در کشورهای مختلف، در حال حاظر تعداد تراکنش های کارت های اعتباری با استفاده از کارت خوان ها در ایالات متحده آمریکا، از 37.3 میلیارد در سال 2016 به 40.8 میلیارد در سال 2017 افزایش یافته است. وجود کیف پول های دیجیتال و کارت خوان های اندرویدی و روش های پرداخت تلفنی نیز باعث افزایش چشمگیری معاملات روزمره شده است.

نکات قابل توجه در فروش کارتخوان در اراک

یکی از سوالات متداول در راهنمای خرید کارتخوان این است که چه مواردی بر روی قیمت کارتخوان تاثیر میگذارند؟ عوامل متعددی وجود دارند که در تعیین قیمت نهایی کارتخوان تاثیر گذارند. یکی از این عوامل نو یا کارکرده بودن دستگاه است. در صورتی که قصد استفاده از دستگاه کارتخوان دست دوم را دارید باید بدانید که صاحبان قبلی آن چرا دیگر مایل به استفاده از آن نیستند. در صورتی که کارتخوان کند است و یا اشکالات اساسی دارد بهتر است از خریدن آن خودداری نمایید.

برند کارتخوان و نوع نمایشگر آن نیز در تعیین قیمت نهایی موثر است. کارتخوان هایی که صفحه نمایش رنگی گران تر از کارتخوان هایی هستند که صفحه نمایش سیاه و سفید دارند. به علاوه برند دستگاه و خدماتی که پس از فروش آن ارائه میشود نیز بر روی قیمت کارتخوان تاثیر گذار است. کف قیمت کارتخوان های موجود در بازار یک میلیون تومان است. دسته بندی دیگر دستگاه های پوز دستگاه لمسی و دکمه ای است. کارتخوان های لمسی قیمت بالاتری دارند و کار با آن ها ساده تر است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *