خرید کارتخوان در اراک

خرید کارتخوان در اراک

دستگاه‌های پوز جزء جدایی ناپذیر فروشگاه‌ها هستند که امروزه وجود آن‌ها در فروشگاه الزامی است. اکنون که با پیشرفت در نحوه پرداخت‌ها، جابه‌جایی پول از طریق کارت‌های عضو شتاب انجام می‌شود، دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مهم‌ترین قسمت خرید و فروش را بر عهده دارند.

این دستگاه‌ها به صورت اتصال باسیم و بی‌سیم ساخته شده‌اند و در بعضی از آن‌ها هر دو قابلیت به صورت همزمان وجود دارد. در صورتی که نیاز به یک دستگاه سیار دارید، مدل‌های مختلف و باکیفیتی در این دسته عرضه شده است که با استفاده از اینترنت پرسرعت به سامانه بانکی متصل می‌شوند.

راهنمای خرید کارتخوان در اراک ،خرید دستگاه پوز فروشگاهی 

همه ما با بهترین دستگاه پوز سیار گرفتن و نحوه کار با آن کاملاً آشنا هستیم. اما بد نیست بدانید که این امکانات با قابلیت های مختلف در اصل یک پایانه فروش هستند.

کلمه POS به معنی (point of sale) است. علاوه بر برنامه اصلی کارت خوان ، که پرداخت برای خرید محصولات است. از امکانات دیگری مانند، دریافت مانده حساب، پرداخت قبض و همچنین خرید شارژ تلفن برخوردار است.

امروزه انواع مختلفی از کارت خوان در بازار وجود دارد. در این بخش ، با نگاهی به مشخصات هر یک ، راهنمایی های بهتری برای انتخاب و خرید پوز مناسب ارائه خواهیم داد.

دستگاه کارتخوان ثابت

این نوع پوز فروشگاهی را می توان یکی از اولین دستگاه های موجود در بازار دانست. استفاده از آن نیاز به اتصال به خط تلفن و اینترنت دارد.

البته این پوز فروشگاهی مشکلات زیادی نیز دارند ، از جمله قطع استفاده همزمان از تلفن و کارتخوان. امروزه با جایگزینی مدل های جدید و خرید کارت خوان موبایل ، نگرانی کمی در مورد این نقاط ضعف وجود دارد.

اینجا را هم بخوانید  خرید کارتخوان سیار در اراک

از متداورل ترین و معمول ترین نمونه های پوز که هم به صورت ثابت و هم با استفاده از خط تلفن می توان استفاده کرد کارتخوان پکس مدل S58 می باشد که هم اکنون بصورت آکبند و استوک در پوز اینجا موجود می باشد.

تقریباً انواع دیگر کارتخوان ها جایگزین این نوع دستگاه ها شده اند. زیرا دستگاه های تلفن همراه زیادی وجود دارند که قابلیت استفاده از اینترنت را روی خط تلفن دارند.

دستگاه پوز سیار

بدون شک بهترین دستگاه پوز سیار را می توان محبوب ترین و جدیدترین دستگاه کارتخوان قلمداد کرد. حمل آسان ، اندازه کوچک و جمع و جور و باتری قابل شارژ از ویژگی هایی است

که توانسته پاسخگوی نیاز برخی از شرکت ها و تأمین کنندگان همیشه در حال کار باشد. اینترنت مورد نیاز کارت خوان موبایل را می توان به راحتی از طریق سیم کارت تأمین کرد.

دستگاه پوز وای فای

کاملاً واضح است که برای استفاده از این کارت خوان ، این نوع دستگاه های POS به وجود اینترنت Wi-Fi نیاز دارند.

همچنین به دلیل ساده و آسان بودن استفاده ، همیشه گزینه اصلی مغازه ها و هایپرمارکت ها هستند.

لازم به ذکر است که همه کارت خوان های WiFi از سیم کارت و شبکه GPRS نیز پشتیبانی می کنند.

 

دستگاه پوز اندرویدی

دستگاه پوز اندرویدی یکی از آخرین نسل کارتخوان ها هستند که با سیستم عامل Android به شما امکان می دهند علاوه بر تراکنش های پرداختی ، به راحتی از نرم افزار Android – یک صندوق حسابداری با توجه به نیاز تجارت ما استفاده کنید.

اینجا را هم بخوانید  فروش دستگاه کش لس در اراک

دستگاه پوز اندرویدی از Wi-Fi (wifi) و سیم کارت به طور جداگانه پشتیبانی می کنند.

دستگاه کارتخوان کامپیوتری

فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید بزرگ بزرگترین مشتری این نوع دستگاه های کارتخوان هستند.

این دستگاه های کارتخوان توسط سیستم رایانه ای متصل به آن کنترل می شوند و خطاهای انسانی را کاهش می دهند.

با این وجود امروزه می توان انواع دیگر دستگاه های پایانی برای فروش را به سیستم های محاسبه کالاها در فروشگاه ها متصل کرد.

نیازی به گفتن نیست ، دستگاههایی وجود دارند که می توانند از همه ابزارهای خط تلفن ، سیم کارت ، اینترنت بی سیم و بلوتوث و…. به طور هم زمان استفاده کنند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *