باتری دستگاه کارتخوان در اراک

باتری دستگاه کارتخوان در اراک

باتری کارتخوان از دسته قطعات کلیدی و کاربردی هر دستگاهی به شمار می آید و درصورت آسیب دیدن می تواند در روند کار شما اختلال ایجاد کند. این قطعه با وجود کاربردی بودن، بسیار حساس است اما درصورت نگهداری اصولی، میتوان عمر مصرفی آن را افزایش داد.

باتری کارتخوان در دو نوع داخلی و خارجی قرار دارد. باتری خارجی در پشت دستگاه قرار دارد و قابل مشاهده است اما باتری داخلی یا همان باتری بک آپ در داخل دستگاه تعبیه شده و شما نمی توانید آن را مشاهده کنید.

هر دستگاه پوز فروشگاهی سیار یا کارتخوان بیسیم توان خود را از یک پک باتری لیتیومی میگیرد. باتری کارتخوان انواع متنوعی دارد که از لحاظ تکنولوژی باتری معمولا لیتیوم یون Li-Ion و لیتیوم پلیمر Li-Po هستند و در پکهای تک سلولی و دو سلولی عرضه میشوند. پک باتری کارتخوان علاوه بر باتری دارای یک برد محافظ و یک کانکتور هم هست که باتری را به کارتخوان متصل میکند.
معمولا باتری کارتخوان بیسیم از سلولهای لیتیوم یون سایز 18650 و با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت انتخاب میشوند، زیرا هم ظرفیت بالایی دارند و هم کیفیت قابل قبولی دارند و در عین حال قیمت پایین تری نسبت به انواع باتری کارتخوان لیتیوم پلیمری دارند.
استفاده از باتری کارتخوان اورجینال و اصلی هم مدت زمان شارژدهی دستگاه کارتخوان سیار شما را بالا میبرد و هم در هزینه خرید مجدد باتری صرفه جویی میشود، بنابراین ما به شما توصیه میکنیم از باتریهای کارتخوان اورجینال و دارای گارانتی اصالت کالا برای دستگاه خود اسفاده نمایید.

اینجا را هم بخوانید  فروش کارتخوان در اراک

دلیل خاموش شدن دستگاه کارتخوان
دستگاههای کارتخوان به دلیل استفاده از چاپگر،آرمیچر و ماژول اتصال به اینترنت دارای مصرف انرژی لحظه ای نسبتا بالایی هستند. بنا براین لازم است در باتری کارتخوان از سلول باتری باکیفیت استفاده شود، در غیر این صورت در زمان اتصال به اینترنت و یا چاپ رسید مشتری باتری کارتخوان اصطلاحا کم آورده و جریان مورد نیاز دستگاه کارتخوان یا پوز فروشگاهی را نمیتواند تامین کند و دستگاه حین کار خاموش یا ریست میشود، که یکی از مشکلات متداول دستگاههای کارتخوان است.
یکی دیگر از مشکلاتی که باعث ریست شدن دستگاه کارتخوان میشود، برد محافظ باتری کارتخوان است. در صورتی که در تولید باتری کارتخوان از برد محافظ بی کیفیت و یا جریان پایین استفاده شود، در تامین جریان دستگاه کم آورده و باعث خاموش شدن کارتخوان میشود.

قیمت باتری دستگاه کارتخوان در اراک
قیمت باتری کارتخوان به عواملی چون کیفیت باتری، ظرفیت باتری کارتخوان،نوع باتری و … بستگی دارد. اصولا قیمت باتری کارتخوان مجموعی از قیمت سلول باتری + قیمت برد محافظ باتری کارتخوان + کانکتور + هزینه نصب می باشد. لازم به ذکر است که قیمت برد محافظ باتری کارتخوان کمی بیشتر از قیمت برد محافظ باتری لیتیومی است، بنا بر این قیمت باتری کارتخوان از قیمت پک باتری لیتیومی مشابه کمی بیشتر است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *