دستگاه کش لس M401

دستگاه کش لس M401

کش لس مدل دیواری
با قطعات برند وینکور آلمان
سرمایه گذاری با ریسک پایین
درآمدزایی با امنیتی بالا
راه اندازی رایگان سوئیچ بانکی مربوط به بانک اقتصاد نوین
بیش از نیمی از سود تراکنش متعلق به صاحب دستگاه
قابلیت کارت به کارت
گارانتی معتبر
خدمات پس از فروش پنج ساله
ارسال به سراسر کشور

880.000.000 ریال

دستگاه کش لس M401 چیست؟

دستگاه کش لس یا دستگاه‌ خودپرداز غیر نقدی، با نام مستعار، دستگاه‌ اسکریپ یا‌ Point of Banking (POB)، جایگزینی برای دستگاه‌های ATM سنتی است. دستگاه کش لس هیچ پول نقدی در خود نگه نمی دارد، اما عملکرد آن همانند دستگاه ATM می باشد.

برای استفاده از دستگاه خودپرداز غیر نقدی، مشتری کارت خود را از طریق ریدر عبور می دهد، پین خود را وارد می کند، مقدار پولی که باید برداشت شود را انتخاب می کند و رسید حاصل از تراکنش خود را به صندوقدار می دهد.

دستگاه کشلس، برای انجام کلیه تراکنش های بانکی به جز دریافت وجه نقد استفاده می شود. این دستگاه به مشتریان امکان می‌دهد کالاها و خدماتی را با کارت نقدی خریداری کنند. مشابه نحوه برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز. دستگاه های خودپرداز غیر نقدی باعث آسان تر و سریع تر شدن فرآیند خرید می شوند. کاربر فقط کارت را سوایپ می کند، پین را وارد می کند و سپس تراکنش را تایید می کند. وجه نقد مستقیماً در سه روز کاری به عنوان تراکنش نقدی به حساب بانکی فروشنده واریز می شود. این دستگاه که به عنوان ماشین خودپرداز خرده فروشی غیر نقدی شناخته می شود، تمام خدمات خودپرداز را به جز برداشت وجه نقد ارائه می دهد.

اینجا را هم بخوانید  دستگاه کش‌لسIM30

یکی از قابلیت های جالب دستگاه کسلش برای قرض الحسنه ها ، این است که میتوانند با متصل کردن آن به نرم افزار حسابداری قرض الحسنه خود ، این قابلیت را به کاربر بدهند که بتواند از طریق آن عملیات های قرض الحسنه اعمم از پرداخت اقساط ، مشاهده موجودی و.. را انجام دهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *